• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Waterlekkage bestuurders zijde.

• A3A
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
3 jaren 1 maand geleden #49400 door A3A
Beantwoord door A3A in topic Waterlekkage bestuurders zijde.
Beste mede lezers,

Er is na een zeer lange tijd antwoord van zowel Hyundai technische dienst en de garage.
Deze keer is een medewerker van de garage ook gaan informeren bij Hyundai zelf en tergelijkertijd ook de "klantenservice van Hyundai n.a.v mijn brief.
M.a.w er waren van 2 kanten nu mensen bezig met het "probleem"

De klantenservice vond het wel heel vreemd dat men afwijkt van de garantie en zouden contact opnemen met de garage.
Tevens was een medewerker ( die WEL begrip had voor de situatie maar ten tijde van mijn komst op de garage afwezig ivm vakantie) die mijn informatie ook had gelezen en dit ook doorgestuurt had naar de technische afdeling van Hyundai om de klacht door te nemen en te kijken wat er mee kunnen doen.
Misschien "toevallig" maar toen ik dat antwoord kreeg van de klantenservice dat die zelfde dag ook de garage belde of ik langs kon komen om dat men "misschien wel wist wat de oorzaak was.
Wordt vervolgd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 1 maand geleden #49402 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic Waterlekkage bestuurders zijde.

Ook op de Tucson Forum in Engeland wordt melding gemaakt van een dergelijk verschijnsel, maar dan met betrekking tot de achterportieren. Zowel de importeur als de dealer in Engeland besteden er niet zoveel aandacht aan. Na schriftelijke klachten melden ze dat het hen bekend is maar dat er geen reden is er iets aan te doen. Zolang het water niet over de vloer van de auto loopt is er niet veel aan de hand volgens de Hyundai organisatie. Ik vind dat een ongepaste houding.

Waarom denk je dat er openingen zitten onder aan de deur?

2013~2021 Tucson V6 2.7 - 2005 (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico+K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)

• A3A
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
3 jaren 1 maand geleden #49403 door A3A
Foto's gezien op blad 1?
Dat heeft niet met de gaten te maken aan de onderzijde deur Moderator.

• A3A
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
3 jaren 1 maand geleden #49638 door A3A
Beste alle,

Het probleem betreft de water lekkage in de bestuurders portier is opgelost!!
Na "goedkeuring van Hyundai" heeft de garage de portier gedemonteerd en hier bleek de binnenplaat aan de onderzijde los te zijn gekomen.
Men heeft deze opnieuw vastgekit, zodat het water wat bij regen naar binnen komt, nu keurig, via de open kanalen aan de onderzijde van de deur wordt afgevoerd.
Topic kan gesloten worden en alle bedankt voor het meedenken!
Mvg A3
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alias, Jan61

Meer
3 jaren 1 maand geleden #49640 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic Waterlekkage bestuurders zijde.

Ook op de Tucson Forum in Engeland wordt melding gemaakt van een dergelijk verschijnsel, maar dan met betrekking tot de achterportieren. Zowel de importeur als de dealer in Engeland besteden er niet zoveel aandacht aan. Na schriftelijke klachten melden ze dat het hen bekend is maar dat er geen reden is er iets aan te doen. Zolang het water niet over de vloer van de auto loopt is er niet veel aan de hand volgens de Hyundai organisatie. Ik vind dat een ongepaste houding.

Waarom denk je dat er openingen zitten onder aan de deur?

Je wordt bedankt voor het oplossende bericht maar een plaat in de deur die losgeraakt is of slecht gekit o.i.d. mag ik daar mijn bedenkingen bij hebben? Het is opgelost en daar gaat het om en veel lezers zijn weer wat wijzer geworden en daar gaat het ook om. :--))

2013~2021 Tucson V6 2.7 - 2005 (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico+K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)

Meer
1 week 5 dagen geleden #59478 door robbertjanv@live.nl
Hallo allen,

Al enige jaren lid van het forum ivm de i30 van mijn vrouw.
inmiddels sinds een paar weken eigenaar van mooie Tucson HEV Premium uit 2021.

Fijne, ruime comfortabele reisauto! Dat is mijn bevinding in deze weken.

Wat ik echter ook aantref bij het bestuurdersportier en in iets mindere mate bij het linker achterportier is water/druppels na een fikse regenbui of rijden in de regen en/of nat wegdek op de dorpels en rubbers.

Ik heb gezocht en dit onderwerp hier teruggevonden. Zijn er nog meer eigenaren of berijders die hiermee bekend zijn? En nog belangrijker wat is of was de oplossing? Dit maakt een gesprek bij de dealer wel zo eenvoudig.

Alvast dank voor de reactie.